"מגדלי אולימפיה" – מלאי הדירות הולך ואוזל

אם שקלתם לאחרונה לרכוש דירה חדשה באזור הקריות ובחנתם את האפשרויות, סביר להניח שנתקלתם גם בפרויקט "מגדלי אולימפיה" של חברת "כפיר בונים".

אין זה מפתיע כלל בהתחשב בכך שמדובר בפרויקט האיכותי ביותר בשכונת "גלי ים" החדשה הנמצאת במיקום מרכזי ומתאפיינת במבני מגורים רבי קומות ובקרבה למרכזי תרבות, ספורט ומרכזים מסחריים, כשבסמוך לה ישנם שטחי ציבור רחבים ירוקים ונגישים, שבילי אופניים ומסלול ריצה לחוף הים.

כשבלב שכונה חדשה וחדשנית ניצב פרויקט ברמתו של פרויקט "מגדלי אולימפיה", אך טבעי הוא שקיים ביקוש רב לדירות בפרויקט, מה שמצדיק קבלת החלטה מהירה ורכישה זריזה של דירה בפרויקט טרם יהיה מאוחר.

כשהיזם בפרויקט הינו גם הקבלן המבצע, יש בכך יתרון עצום לרוכשי הדירות, וכשמדובר בחברת "כפיר בונים" בעלת הוותק של עשרות שנים בבניית מבני מגורים איכותיים בחיפה, בקריות וברחבי הארץ, חברה בעלת מוניטין רב הנובע מהקפדה על איכות בנייה ללא פשרות, הרי שיש סיבה נוספת להזדרז ולרכוש דירה במגדלי הספורט של הקריות.

לכן אם אתם חושבים בצורה רצינית על רכישת דירה חדשה באזור, זה הזמן לקבל החלטה נכונה ולהגיע להתרשם מהדירה לדוגמה.
מדובר בהחלטה שלא מקבלים בכל יום ושתוצאותיה ילוו אתכם למשך שנים רבות , ולכן חשוב שיהיה מדובר בהחלטה איכותית שתהיו שלמים איתה.

אנו מזמינים אתכם לתאם עמנו פגישת היכרות ולבקר בפרויקט ייחודי זה של "מגדלי אולימפיה", המקבל תשבחות כה רבות מלקוחות וממומחים בתחום.

לתיאום פגישה \ סיור בדירה לדוגמה: 074-7695878
להצצה בפרויקט : www.olympia-towers.co.il

מגוון דירות חדשות במיקומים הטובים ביותר – מחירים מיוחדים!

לכל שאלה אנחנו כאן

    קרית אתא

    העצמאות 42, קרית אתא

    072-3970310

    רמת-גן

    ביאליק 155 מתחם הבורסה, רמת גן

    072-3970310

    חיפה

    בעלי המלאכה 26 צ'ק פוסט, חיפה

    072-3970310

    קרית חיים

    אח"י אילת 34, קרית חיים

    072-3970310

    קרית אתא

    העצמאות 37, קרית אתא

    072-3970310

    אני רוצה פרטים נוספים השאירו פרטים ומנהל מכירות ייצור איתכם קשר

      דילוג לתוכן